Kijk om je heen en je ziet het. Voor iedereen wordt het steeds belangrijker om problemen en uitdagingen in een hoog tempo diepgaand te kunnen analyseren en met een originele, betekenisvolle oplossing te komen. Een oplossing die mensen raakt en die bedrijven verder helpt.   

Heb jij ook dat gevoel? Het gevoel dat creativiteit, storytelling, branding en (online) communicatie een steeds belangrijkere rol spelen in ons leven. Zowel zakelijk als privé. Ik vind dat fascinerend. Daarom ben ik er ook dagelijkse mee bezig. Als docent, schrijver, marketeer, maar zeker ook als consument. 

Je zult vast de volgende vragen ook hebben. Hoe vergroot ik mijn eigen creatieve vermogen of die van mijn medewerkers? Hoe zorg ik voor de juiste branding van mijn merk naar een gerichte doelgroep en hoe maak ik op een juiste manier gebruik van storytelling? Hoe pak ik mijn (online) communicatie echt goed en crossmediaal aan?

Ik heb de laatste jaren veel ervaring opgedaan rondom deze vraagstukken. Ik zou jou daar ook graag bij helpen, adviseren of ondersteunen. Misschien wil je echter graag eerst eens kijken wat ik tot nu toe heb gedaan. Natuurlijk kun je daarvoor contact met mij opnemen. Graag zelfs. Maar, wacht, waarom niet eerst eens zelf kijken. Hieronder tref je een aantal linkjes aan. Deze linkjes zetten je door naar concepten die ik heb ontwikkeld en ook regelmatig uitvoer. Pas wel op dat je niet meteen razend enthousiast wordt, deze concepten zijn namelijk prijswinnend! Tenminste volgens de jury van de Onderwijsprijs bij Fontys dan.

Fehtexday

Creativity works!

Creatoraat

Fack.tv

Roosthestory

En, wat vond je van deze concepten? Interessant? Hopelijk wel. Ik ben er erg enthousiast over, en met mij al vele anderen.  Ik zou het leuk vinden om je te kunnen adviseren, helpen, of samen met jou een Fehtexday te organiseren, een geweldig verhaal te schrijven, of mee te denken hoe jij jouw merk het beste kunt branden! Of wil je meer weten over mijn boek Creativity Works? Ik hoor graag van je.

Wie weet tot snel!

Groet,

Coen